keskiviikko 27. marraskuuta 2013

VANISH OXI ACTION

Buzzadorina olo mahdollisti minulle tämän ilon ;)


Neiti kolme vee oli enemmän kuin iloinen kun annoin luvan ottaa esiin tussit ja eteen asetettiin valkoinen KANGAS! Ihanko oikeesti saan piirtää tähän?!?! Kyllä vain. Minua usein hirvittää neidon piirtelyt ja siksi halusinkin testata Vanhishi Oxi Actionin kykyä näihin tusseihin.. muistaakseni johonkin paitaan ne ovat jättäneet jälkensä, joten nyt se nähdään. Piirrellä sai siis aivan vapaasti ja lopputulema näytti tältä.
 

 Sitten eikun pulverit peliin ja menoksi. Itse olin hieman epävarma minkämoista "mössöä" tuon tahnan oisi pitänyt olla mutta kyllähän tuo tälläkin tuntui lähtevän. Tein siis tahnan hieroin kipon pohjalla tahraa, huuhtelin ja sitten heitin koneeseen muun pyykin sekaan ja pesupulverin kaveriksi Vanish Oxi Actionia perään. Kuvasta näkee millaista jälkeä oli ennen koneeseen menoa.


 Ulos koneesta tuli täysin valkoinen lipare, mutta se että olisin sen saanut kameralle... juu ei. kamera oli latingissa ja kangaspala oli kuulemma mitä parhain tiskirätti...Joten nyt on vain minun sanaan uskominen että kyllä se ihan putipuhdas oli.

Olen siis Buzzador ja minulta on ollut mahdollisuus saada ko. tuotetta testattavaksi. Oletko sinä ollut yksi kymmenestä, joka pussukan sai matkaansa?! ;)




1 kommentti:

  1. Kiitos vinkistä! Juurikin taistelen erään tussitahran kanssa valkoisessa paidassa...

    VastaaPoista

morjens ja kiitos kommenteistasi!